De break out run

Nou, zaterdag was het eindelijk zo ver -.-” De break out run. Al weken zag ik er tegen op en had al meerdere mensen aan geboden dat ze mijn kaartje wel mochten hebben. Maar helaas niemand trapte er in. En toen was het opeens zo ver.. De witte kadette koning helemaal blij, ik heel zenuwachtig. En daar stond ik dan. Tussen blije mensen die er heel veel zin in hadden. Bij de eerste hindernis deed ik me natuurlijk al pijn. Maar toch ging ik door.. Met frisse tegen zin en toen ik door de modder mocht rollen begon ik het eigelijk best leuk te vinden. Ik ben zelfs op plekken geweest waar ik vroeger niet mocht komen van mijn vader!! (Ja pap, ik ben bij de afgraving geweest 😏) Zou bijna vergeten dat ik hoogte vrees heb, maar heb bijna alles gedaan. (Ook al heb ik me van dingen af laten gooien omdat ik niet durfde) De glijbaan, daar zag ik het al helemaal mis gaan met mezelf, dus die heb ik uit voorzorg toch maar over geslagen. 

De witte kadette koning en ik

Conclusie: ik kan meer als ik zelf denk en modder is goed voor mijn huid. Dus volgend jaar ben ik er weer bij!  

Gisteren ben ik ook nog even naar een food festival geweest. Aangezien ik zaterdag sushi was wezen eten met mijn favo nichtjes, me keurig in gehouden en niks gegeten alleen gedronken. Ik zie jullie denken, waarom ga je dan naar een food festival? Weet ik ook niet…

Mijn altijd zwoele blik op het food festival

Nu zal ik nog even uit leggen waarom de witte kadette koning een leuke vent is.

1. Hij lacht om mijn grappen

2. Hij is zelf ook best wel grappig

3. Hij is super mega knap

4. Hij heeft lekkere kadetjes 

5. Hij kan goed knuffelen

Nou dat was het weer 

Doei

Leave a Reply

