I love Amsterdam 

Gisteren was ik er weer, wat super fijn. Ik kwam er dit keer wel met een doel. Ik ging namelijk kijken op acedemie Artemis. (OMG!!! Alleen al bij het typen word ik er blij van!!) Nou ik en de Snor maakte er dus een leuk dagje uit van. Want als ik in Amsterdam ben wil ik ook gelijk winkelen en naar mijn favo 9 straatjes. Zo gezegd, zo gedaan. 

Ik en de Snor heel sportief om kwart voor negen op ons fietsje naar het station. (Wij vonden namelijk dat de trein helemaal bij ons nieuwe hippe leven past) En om half 11 waren we er. Super mega snel door doe verschrikkelijke Kalverstraat (ja de Snor treft het maar met mij! Ik ben namelijk super snel) en toen lekker door naar de 9 straatjes. Waar wij dus bij Toos&Roos terecht kwamen. Heeel leuk en schattig. Nou daarna lekker naar de Pijp gegaan, waar we een bananenbroodje gingen eten bij coffee & coconuts. Ik ga vanaf nu dus ook krentjes & chocola door mijn bananenbrood doen. Daarna gingen wij weer fijn door met slenteren en ETEN 😒 de volgende maaltijd was namelijk bij burgermeester in de Jordaan. Heel veel goede verhalen gehoord, had er wel iets meer van verwacht. Het eten was lekker alleen je zat er niet gezellig. En dat is juist wat ik leuk vind aan uit eten gaan. EN toen was het eindelijk zo ver!! Ik kon eindelijk gaan kijken op de school waar ik al jaren over fantaseer. Vond het wel super eng! Alleen al omdat ik een vmbo-T diploma heb en mijn kappers diploma (jaja echt, geen grapje) en dit een HBO opleiding is. Sowieso was mijn idee al om eerst met cursussen te beginnen en die doen ze daar ook. Toen ik naar buiten liep had ik een glimlach van oor tot oor. Ik had me al neer gelegd bij het halen van een diploma en zeker op HBO niveau… Maar wat dus is uitgelegd is dat het als nog eventueel zou kunnen!! HEUJ!!! Ik door het lint, de snor door het lint!! 😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄 Dus ik heb me gelijk even in geschreven voor de basis cursus styling en als alles goed gaat begin ik op 26 september. (😄 zo kijk ik al heel de dag) 

Zo… Dat was mijn Amsterdam verhaal!! 

Ik heb ook heel droevig nieuws. Ons Brutus gaat weg. Ja echt, mijn mooie rode bruut. Maar gelukkig komt er een Brutus 2.0 splinter nieuw, ook een twingo alleen dan blauw. Dus ik zoek op dit moment een nieuw huisje voor Brutus. Brutus is heel mooi en goed onderhouden en je zult er heel veel plezier aan beleven! Mocht er iemand interesse hebben?? 

O ja,mijn vriend Sjors heeft een nieuwe poes Louis!

Nou ok. 

Doei

Leave a Reply

