Sem de zweefteef 😏

Ik ben helemaal zen. Ik heb namelijk net voor het eerst aan pilates gedaan. Was zo mega fijn. Ik wist eigelijk niet echt wat ik er van moest verwachten. Als ik aan yoga of pilates denk, denk ik aan mensen met veelste wijde broeken met kruizen op hun knieën, niet geverfde haren en ja… Ongeschoren benen en oksels.

Nou.. Dat kan ik gelijk van tafel vegen. Is helemaal niks van waar. Zijn best normale mensen (behalve mijn buurvrouw, volgens mij was zij tijdens de les aan het bevallen van een olifant (sorry buurvrouw als je dit leest) maar goed. Het was fijn! En ik ga volgende week lekker weer! Ik hoop namelijk ook dat ik met een beetje pilates en yoga in de leef brengt. Toen ik net in Brutus (onze rode twingo, waar ik zo van houd) zat bedacht ik mij namelijk dat mijn Brutus net zo’n puinhoop is als mijn leven. Misschien dat ik er daarom zo van houd en misschien is het een idee om daar mee te beginnen. Morgen eerste werk, ons bruut onder handen nemen. 

Oja. Wat ik ook nog even wil vertellen. Ik heb hoogtevrees net zo als me neefje. Ik ben al bang als ik op een trapje sta. Wat de snor nu dus heeft gedaan is totally NOT funny en kan ik totaal niet waarderen. Hij heeft me namelijk ingeschreven voor de break out run 😭 janken!!! Dus ik ren 4 juni lekker mee! Bedankt he! 


Dikke doei

Toedelsssss, groetjes ook van de snor👨🏼

Leave a Reply

