Okselhaar en Jetje

Je hebt ze allemaal wel eens van die dagen dat je nergens zin in hebt en besluit je oksels en je benen niet meer te scheren. Nou zo’n baaldag had ik gisteren. Lekker mokken over van alles en niks. Dan zijn er 3 dingen die mij blij kunnen maken. A. De Snor B. Gradus, Geraldo en Bambi en C. Winkelen. Gelukkig waren Gradje, Ger en Bam heel de dag bij mij. De stad vond ik plotseling veel te ver weg en de Snor moest werken. Maar… Toen mijn lieve Snorrie thuis kwam had hij dus echt een super leuk kado voor mij bij!! Ik heb het er al over sinds dat ik weet dat het uit komt. Namelijk het boek van Jet. Ik vind Jet gewoon al leuk omdat Jet, Jet is en zoals jullie sinds vorige blog weten ik bijna een fittie ben en fitties eten gezond en daar heeft Jet gewoon heel veel verstand van. Dus. Ik moest dat boek hebben. Heeft mijn Snorrie gewoon even geregeld. Fijn, zo iemand. Binnenkort ga ik een blog schrijven waarom ik zo van de Snor houd en wat er nou echte aanraders zijn uit het boek van Jet.

Het boek van Jet
Het festival seizoen, ik houd er van! Lekker dansen in hippie outfitjes. HEERLIJK! Wel heel jammer dat de weer goden (😡😡😡) ons dit jaar ook WEER niet bij staan. Ik en mijn BFFJe loco Koko waren gezellig aan het facetimen. Daar namen wij even door hoe lekker weer het al weken is, dat het zaterdag en zondag 12!!!!!! Graden word. En het maandag weer op knapt en het weer 20 graden zal worden. Nou het is maar goed dat die weergoden niet voor mijn neus stonden. Anders had ik mijn vrienden van DBY 4 op ze afgestuurd ( Mikey nou niet meer zo kattig doen 😏)

Maar ja.. Wat moet ik nou aan?? Daar ben ik dus ook nog helemaal niet over uit. Uit protest ga ik morgen (met mijn ongeschoren benen/oksels) toch in een ultra kort hippie broekje naar het festival!!! Het is te hopen dat jullie me niet tegen komen. Nou groetjes, always love you

Dikke doei

 

One thought on “Okselhaar en Jetje

Leave a Reply

