PBP #team4april & witte enkelkousen

Midden maart heb ik eindelijk de keus durven maken en mij ingeschreven voor Personal body plan. Ik keek al maanden op hun website en instagram. Die foto’s die ik daar zag… Daar droom ik al jaren van. Ik zie namelijk zelf ook heus wel dat ik de laatste jaren en lekker dikkertje ben geworden. Ik dacht ook wekelijks maandag, maandag begin ik weer! Makkelijk viel ik dan weer 10 kilo af, kon het goed een aantal weken vol houden, maar die 10 kilo zaten er  binnen een aantal maanden zo weer aan. Dus nu ging ik het echt goed aanpakken.
Ik heb me 3 weken kunnen voor bereiden tot 4 april. In die weken heb ik zo veel gegeten dat ik bijna dagelijks met buikpijn in bed lag en zelfs moest overgeven.

Op 4 april zou het dan eindelijk gaan gebeuren, ik had er ook zo super veel zin in. (iedereen die me kent weet hoe ik dan ben.. Niet te stoppen en over enthousiast)
En toen was het zo ver. EINDELIJK!! En je raad het nooit… Ik ben nog steeds super enthousiast!! De eerste resultaten zijn er inmiddels binnen en ook daar ben ik super blij mee. Ben natuurlijk nog steeds een klein dikkertje, maarja wel eentje die al een beetje beter in haar vel zit.. :):)

Wat nou dus helemaal leuk was, is dat ze voor alle #team4aprilletjes een dag hadden georganiseerd. Daar ben ik dus zaterdag heen geweest en daarom lachte ik heel de dag.
Sowieso ben ik altijd lekker in me nopjes in Amsterdam. God.. Wat zou ik daar graag willen wonen. Iedereen is daar zo lekker zichzelf en doet wat hij leuk vind. Zouden vele van hier een voorbeeld aan mogen nemen. MAAAAR GOEDDD… (zou de snor zeggen, ik wijk namelijk weer af.)
Het event. Super leuk, leuke mensen leren kennen die begrijpen waarmee ik bezig ben en wat een mooie HUB!! (Changing life hub). En dus voor het eerst in mijn leven een DOORMEAL op, zo lekker en vanaf toen ook zo mega mijn favoriet!!

Over een paar maanden ben ik dus FITgirl Sem en kan ik lekker in mijn bikini rond paraderen in Thailand 🙂

Zo.. dat was mijn fitgirl Sem verhaal …… Nu ga ik even uitleggen wat ik nou eigelijk vind van WITTE enkelkousen… IK KAN HIER NAMELIJK WOEST OM WORDEN!!! (en vraag al helemaal niet aan de Snor wat hij er van vind, want dan is hij niet meer te stoppen!!) Maar mensen vertel me WAAROM?  Wat is het nut van enkelkousen? Dames en heren voor jullie die het nog niet door hadden… !!!JE ZIET ZE GEWOON ZITTEN en het is bijna nog lelijker als een driekwart witte legging!!!!!!

TIP: bij de Action, Primark, Zeeman, Wibra verkopen ze ook gewoon hele goedkope sokjes die NIET zichtbaar zijn.
*Goh… Wat een lieverd die Sem, zo geheel vrij blijvend.*
Graag gedaan jongens!

Oke… Nou, dat was het weer voor vandaag.

Groetjes thuis, Dikke doei!

Leave a Reply

