“Lest we forget”

Doden herdenking blijft voor mij toch altijd extra speciaal. Mede omdat de snor zelf een veteraan is. Hij is namelijk in Libië geweest. Gevochten, ons land vertegenwoordigd. En stel je toch eens voor, hoe het ook had kunnen zijn. Ik vind het vooral heel mega stoer en knap. Juist ook van de mannen die geen keus hadden. Ik denk dat vele van ons zich er niks bij kunnen voorstellen. Op deze dagen besef ik dan toch nog een beetje extra hoe fijn wij het eigelijk hebben. En dat mijn drama’s (wat wil ik met de rest van mijn leven?, zit mijn haar wel goed? wat moet ik aan? Wat zullen we eten? Ja echt! Zelfs daar twijfel ik dagelijks over!) eigelijk niets voorstellen.

“Lest we forget”

Bevrijdingsdag
Gisteren de vrijheid gevierd. Daar waar onze opa’s en oma’s voor hebben gevochten..
Met al mijn favorieten een drankje gedaan. Wat dus wel even super mega te gek gaaf was, is… Dat mensen mijn aanspraken over mijn blog (Mies ouwe die hard fan, vanaf het eerste uur always love you katty) super leuk! Doet mij goed! 🙂

img_1467

Naar het uitwisselen van slappe klets met mijn favorieten ben ik met De Snor wezen eten. Bij een nieuwe tentje, in de mooiste stad van Nederland.. En het tentje heet M’EAT. Kei lekker!! Ze doen daar alles met een groen ei. Kennen jullie hem? THE big green egg. Nou ik wil hem dus voor mijn verjaardag. Sowieso zou hij stylish in mijn tuintje staan. Daarnaast kun je er (denk ik) zelfs een drol een lekker smaakje mee geven. Om een lang verhaal kort te maken (waar ik dus ook super slecht in ben vind de snor) M’EAT Echt een aanrader, allemaal naar Den Bosch City!

HEUJ! Houdoe en bedankt!

Groetjessss!! ook van de snor 🙂

Leave a Reply

