Sem vs. Bloggen

WAAAAH!!!! Wat vind ik dit super spannend om te doen. Jullie zullen wel denken heeeeey daar hebben we weer een gek die over mode, eten en hippe tentjes wil praten.

JA dat klopt!

Ik zal me voorstellen. Ik ben dus Sem Kuijpers ook wel vriendinvandeGevers genoemd en woon in Den bosch. Ik Ben 22 lentes jong, moeder van twee super knappe doggies (Gradus & Geraldo 🙂 haha nee grapje, ze heten Rakker en Hummer. Maar blijft heel leuk om te zeggen.)
Mijn leven is een grote puinhoop. Hoe moet ik met mijn 22 lentes jong nou bepalen wat ik de rest van mijn leven wil gaan doen??? Ik ben ook zo’n heerlijke twijfel kont. Wel is mij al jaren iets duidelijk.  Ik heb namelijk drie grote liefdes  1. De snor (mijn vriend Sven) 2. Bambi (mijn knuffel), Rakker en Hummer en 3. MODE. En daarom wil ik gaan bloggen, gaan schrijven. Over alles wat ik leuk vind.

En daar ben ik nu NET mee begonnen!! Zo mega spannend!!!

 

HEUJ GROETJESS, Toedels, HAI5

Sem alias vriendinvandeGevers.

 

Leave a Reply

